کفش راحتی ایرانی؛ بخریم یا نه؟

اما اولین شکست بزرگ او پس از خرید مجوز برای قرار دادن تصویر شخصیت فیلم E.T. این اولین طعم تغییر غیر قابل پیش بینی و قابل توجهی در تجارت خرده فروشی گرینبرگ نبود. کفش های اسکچرز تمرکز خود را بر تولید کفش های زنانه و مردانه براساس مدرروز در رنج های سنی ۱۹ تا ۴۰ سالگی گذاشته است. برند اسکچرز در سال ۱۹۹۲ در آمریکا تاسیس شد و همزمان به یکی از شرکتهایی تبدیل شد که در زمان کم رشد بسیار سریعی داشت و هدف خود را تولید کفشهایی راحت و شیک برای زنان و مردان ۱۹ تا ۴۰ ساله قرار داده بود. کفشهای اسکیچرز عمدتاً برای آقایان و خانمهایِ سنین ۱۹ تا ۴۰ سالگی طراحی میشود. اسکچرز چیزی حدود ۳۰۰۰ مدل کفش ورزشی برای بانوان، آقایان و کودکان طراحی و روانه بازار کرده است. این کفشها ارتفاعی برابر یا یک اینچ دارند و نوع طراحی آنها با دوام و همچنین با انعطاف بالاست.

یا زیادی درشت بافته شدهاند یا مواد استفاده شده در بافت آنها کیفیت ندارد. کفشهای این برند در دو دستهبندی مجزا قرار میگیرند: lifestyle division و Performance division نام این دو دستهبندی است. محصولات این برند در خارج از کشور در کارخانههای چین، مکزیک، برزیل و رومانی تولید میشود. کفشهای اسکیچرز در خارج از ایالات متحده و در کارخانجات کشورهایی همچون چین، مکزیک، برزیل و رومانی تولید میشوند که این مسئله به این شرکت این امکان را میدهد که قیمت طرحهای خود را پایینتر از رقبا نگه دارد. اسکچرز لایهای از فوم حافظه را به کفشهای خود معرفی کرد که دارای بالشتک اضافی در قسمت زیره کفش بود و باعث میشد که فوقالعاده راحت باشند. فوم ماده ای است که به فشار و دما حساس است. فوم حافظه مادهای است که به فشار و دما حساس استف به همین دلیل امکان شکل دادن به آن وجود دارد و باعث افزایش راحتی میشود.

این بالشتکها هنگام دویدن از وارد شدن فشار به کف پا، زانوها و کمر جلوگیری کرده و آسیب و عوارض جانبی به همراه نخواهند داشت و به همین دلیل کفشهای اسکچرز مورد تایید و توصیه بسیاری از پزشکان برای درمان و پیشگیری از بروز آرتروز، پا درد و کمر درد است. تا سال ۱۹۹۸ این کمپانی فروشی حدود ۴۰۰ میلیون دلار داشت و بیش از ۹۰۰ طرح برای کفشهای ورزشی خود ارائه داده بود. مجموعه کفشهای اسکچرز با عنوان لایف استایل برای ارائه محصولی با کیفیت و شیک برای مردان، زنان و کودکان طراحی شدند. این کفش ورزشی مردانه در رنگ کاملاً مشکی طراحی میشود و برای استفاده در شرایط مختلف مناسب است. Gear بود. در سال ۱۹۹۲، L.A. Gear این بار تمرکز بر پوشاک زنان نبود و برای کفش های معمولی و کفش های شیک مردانه به بازاریابی پرداخت.

استفاده از کفش و کتونی اسکچرز خطر ابتلا به درد های استخوانی به خصوص در ستون فقرات را کاهش میدهد. در یک صنعت مشهور به دلیل گردش مالی بالا و محیط رقابتی شدید، موفقیت پرشکوه اسکیچرز باعث شده است که برخی از افراد در تجارت بخواهند حدس بزنند که چقدر میتوان چنین رشدی را ادامه داد. اسکیچرز بخش زیادی از انرژی و درآمد خود را به کمپینهای تبلیغاتی با ظاهری بسیار جذاب و چشمگیر اختصاص میدهد؛ استراتژی که طی چند سال به رشد تجارتی چند میلیون دلاری این شرکت کمک کرده است. نرمی و سبکی ویژگی های اصلی این فوم ها هستند که در پیاده روی های طولانی کمک بسیار زیادی به ما میکنند.