همه چی در باره شرکت اسکیچرز ( Skechers ) و نوع فعالیت آن

مدل بعدی Skechers Go Walk 4 از کفش های اسکچرز که جزء بهترین ها در شیک استایل می باشد کفش کتانی اسکیچرز است اگر می خواهید کفشی ساده و مناسب داشته باشید و در تمام شرایط آب و هوایی و فعالیت های روزانه از آن استفاده کنید حتما این مدل را خریداری کنید. عامل ذاتی که منجر به رشد و موفقیت سریع نام تجاری اسکیچرز (Skechers) شد، استراتژی بازاریابی شرکت بود. اسکیچرز با دیدن این مشکل ، در پی رفع آن برآمد و تکنولوژی منحصربفرد فوم حافظه دار را معرفی کرد. قبل از این تکنولوژی کفش ها کاملا نرم وراحت نبودند و بعد از مدتی پیاده روی طولانی باعث کمر درد و پا درد می شدند.

پیاده روی نیز از جمله فعالیت هایی است که به یک جفت کفش مناسب، سبک و البته راحت مانند کفش اسکیچرز احتیاج دارد. کفشهای اسکیچرز در خارج از ایالات متحده و در کارخانجات کشورهایی همچون چین، مکزیک، برزیل و رومانی تولید میشوند که این مسئله به این شرکت این امکان را میدهد که قیمت طرحهای خود را پایینتر از رقبا نگه دارد. هدف کمپانی اسکچرز این بود که تبدیل به یک برند منحصر به فرد برای تولید کفشهای ورزشی و کژوال بشود و از طریق رشد فروش خود نام کمپانی و برند اسکیچرز را حفظ کند. برند اسکچرز برای رسیدن به این هدف مجموعهای از کالاهای شیک و کاربردی در طیف گستردهای از دستهبندیها و سبکهای متنوع به بازار عرضه کرد. برند اسکچرز در سال ۱۹۹۲ در آمریکا تاسیس شد و همزمان به یکی از شرکتهایی تبدیل شد که در زمان کم رشد بسیار سریعی داشت و هدف خود را تولید کفشهایی راحت و شیک برای زنان و مردان ۱۹ تا ۴۰ ساله قرار داده بود.

کفش های اسکچرز تمرکز خود را بر تولید کفش های زنانه و مردانه براساس مدرروز در رنج های سنی ۱۹ تا ۴۰ سالگی گذاشته است. اما برند اسکیچرز توانست با تولید کفش هایی مرغوب، مناسب و سبک این مشکل را برطرف کند و طرفداران زیادی را جذب کند. این کفش یکی از تولیدات شگفتانگیز اسکچرز است که به دلیل زیبایی ظاهر آن برای هر خانمی با هر سنی مناسب است. او مدتی به فروش کلاه گیس به سالنهای زیبایی میپرداخت. اما اولین شکست بزرگ او پس از خرید مجوز برای قرار دادن تصویر شخصیت فیلم E.T. این فوم پس از مقداری راه رفتن شکل پای شما را می گیرد و گودی پای شما را پر می کند به طوری که انگار شما کفشی در پا ندارید و در هوا قدم می زنید. قبل از تولید کفش های اسکیچرز کفش های ورزشی که در بازار وجود داشتن به سرعت شکل خود را از دست می دادند و به کمر و پا اسیب می رساندند و شکل استانداردی نداشتند.

بعد از گذشت سالها، هم اکنون برند اسکچرز با ارزشی بیش از یک میلیارد دلار به عنوان یکی از برترین شرکتهای تولید کننده کفشهای ورزشی کاربردی و روزمره است. تا سال ۱۹۹۸ این کمپانی فروشی حدود ۴۰۰ میلیون دلار داشت و بیش از ۹۰۰ طرح برای کفشهای ورزشی خود ارائه داده بود. این اولین طعم تغییر غیر قابل پیش بینی و قابل توجهی در تجارت خرده فروشی گرینبرگ نبود. گرینبرگ قبل از اینکه برند خود را تاسیس کند یکی از بنیانگذاران L.A. این باعث شد تا اسکچرز یک به عنوان یک پیشتاز در این زمینه نام خود را به دنیا معرفی کند.