برند اسکچرز بهترین برند ارتوپدی دنیا SKECHERS – ویرگول

رابرت گرینبرگ طراحی و بازاریابی کفش ورزشی مردانه را آغاز کرد تا به جمعیت جوان شهری متوسل شود، همانگونه که L.A. کفشهای اسکیچرز عمدتاً برای آقایان و خانمهایِ سنین ۱۹ تا ۴۰ سالگی طراحی میشود. این شرکت بر تولید کفش های مد روز و جدید و همچنین کفش های سبک برای مردان و زنان از سنین 19 تا 40 سالگی تمرکز کرده است. در تمام طول روز با سرعت حرکت کنید ، در پارک بدوید و آخر هفته ها به خرید بروید کفش های اسکچرز انعطاف پذیری باورنکردنی پارچه بادوام و زیره مستحکم را برای شما در تمام روز به ارمغان می آورد . بنابراین، اگر از مشکل خاصی در پاهای خود رنج میبرید، بهتر است برندهای دیگر را در نظر بگیرید. امروزه اسکیچرز یکی از پرطرفدارترین برندهای محصولات ورزشی در جهان است و به دلیل کیفیت و مرغوبیت کفشهای اسکچرز شهرت این برند در قارههای آسیا ، آفریقا و اروپا بیشتر شد.

شرکت اسکیچرز آمریکا در سال 1992 تأسیس شد. اسکچرز در سال ۱۹۹۲ توسط رابرت گرینبرگ تأسیس شد، او قبل از آن نیز برند معروف کتونی L.A. اسکیچرز بخش اعظمی از انرژی و درآمد خود را به تبلیغات بسیار چشمگیرش اختصاص داده است، استراتژی که باعث شده است شرکت در طی چند سال به یک کسب و کار چند میلیون دلاری تبدیل شود. برند اسکچرز برای تبلیغات از بازاریابی ۳۶۰ درجه استفاده میکند به این معنی که تبلیغات اسکیچرز به صورت چاپی، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغ در فروشگاهها و شبکههای اجتماعی گسترش پیدا میکنند. بعد از گذشت چندین دهه در صنعت پوشاک، گرینبرگ و مدیران آگاه بودند که فارغ از کیفیت یا اصالت یک محصول، بدون تصویر و تبلیغات مناسب برای فروش آن محصول، یک شرکت هرگز در دنیای رقابتی دوام نخواهد آورد.

بعد از آن اسکیچرز از نظر سهم بازار رسماً پنجمین برند بزرگ کفش ورزشی در جهان انتخاب شد. هدف او در کوتاه مدت بر روی کفش و کتانی اسکیت معطوف شده بود. چرا باید حداقل یک جفت کتانی اسکیچرز خرید؟ هر جفت اسکچرز تقریبا ۲۰۰ هزار تومان بود و با همین قیمت میشد یک جفت کفش با برند اصل خرید. کفش های با کیفیت بالاتر قیمت بالاتری نیز دارند که ما در اسپرت برند از 1.5میلیون تومان تا 5 میلیون تومان را موجود داریم. تمامی محصولات اسکچرز با قیمت های رسمی عرضه می¬شوند. اگرچه سهام در سال اول رشدی نداشت اما در سال 2000 سهام رشدی پیوسته یافت و این رشد را طی دهه های بعد و فراتر از آن حفظ کرد. بعد از اینکه مدل Chrome Dome محبوب شد، اسکیچرز بر موج موفقیت سوار شد. داستان هر برند مشهور در کنار آنکه میتواند بسیار خواندنی باشد، به فرآیند موفقیت و سازوکارهای موفقیت یک مارک از بدو تولد تا پیشرفت نیز میپردازد.

موفقیت بسیار کفش مدل «Chrome Dome» در سال ۱۹۹۳ نقطه عطفی در پیشرفتهای بعدی شرکت بود. در ابتدا، قرار بود شرکت با نام Skechers به عنوان توزیعکننده بوتهای دکتر مارتنز (Dr. رابرت گرینبرگ برند اسکچرز (Skechers) را در سال ۱۹۹۲ تاسیس کرد. در این شرکت همه چیز از بازاریابی گرفته تا طراحی آن به صورت اصولی و استاندارد انجام میگیرد، با این حال، برچسب Skechers تا پایان دهههای همچنان به برندی نیرومند و پایدار در صنعت کتونی ورزشی تبدیل خواهد شد. به طورکلی، کفشهای اسکچرز به گونهای طراحی شده است که برای مصرفکنندگان جوان، فعال و آگاه از مد جذاب باشند.